Sıkça Sorulan Sorular

1

Müşteri olmak için ne yapmamız gerekiyor?

Müşteri Kayıt Süreci sekmesinden gerekli olan belgelere erişebilir, 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak başvuru yapabilirsiniz.
MÜŞTERİ KAYIT SÜRECİ BELGELERİ İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
2

Tahsisim girildi mi? Ne kadar tahsisim kaldı?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
3

Cari hesabımın bakiye durumunu öğrenebilir miyim?

Tüpraş müşteri portalı kullanıyorsanız "Müşteri Günlük Bakiye Raporu Özet" sekmesinden öğrenebilir ya da 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak bilgiye ulaşabilirsiniz.
4

Aracım doluma girdi mi?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
5

Tüpraş Müşteri Portalına giremiyorum, ne yapmam gerekiyor?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
6

Bitüm / Ürün fiyatlarını öğrenebilir miyim?

Bitüm Fiyatlarını https://www.tupras.com.tr/bitum-fiyatlari-guncel adresinden öğrenebilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
7

Araç ve sürücü kaydı için gerekli evraklar nelerdir?

Araç ruhsatları, sürücü belgeleri, ADR evrakları vb. evraklar gerekmektedir. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
8

Taşıt uygunluk ve ADR ile ilgili konularda bilgi alabilir miyim?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz.

Tuzla ADR TMGD Danışmanlık
İçmeler Mah. Yılmaz Sok. No:10/B Tuzla/ İSTANBUL
Türkiye

info@tuzlaadr.com

+902163944070

umit.ozdemir@tuzlaadr.com 

+905330926712

9

Sipariş açamıyorum ISG belgesinin süresi doldu ikazı alıyorum ne yapmalıyım?

ISG belgesinin yenilemesi ve ilgili rafineri ile paylaşması gerekmektedir. Sonrasında sürücü tanımlamadan sürenin uzatılması gerekmektedir. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
10

Ürün alacağım gemim demirde bekliyor ne zaman yanaşabilir?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
11

Ürün alımı yaptım ama fatura henüz elimize ulaşmadı ne yapmalıyım?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
12

Ürün bedeli yatırmak için gerekli olan banka hesap numaraları nedir?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
13

Beyaz ürünlerde Yaz - Kış spektlerine geçiş tarihini öğrenebilir miyim?

Genel Müdürlük tarafından konu ile ilgili duyuru, faks iletişim kanallarından bilgilendirme yapılmaktadır. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
14

Rafinerinizde satılan ürün çeşitlerini öğrenebilir miyim?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.
15

Araçların ADR koşullarını sağlayabilmesi için yapılması gerekenler (Yazılı talimatlar, turuncu plakalar, araç içindeki teçhizatlar vb.) nelerdir?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz.

Tuzla ADR TMGD Danışmanlık
İçmeler Mah. Yılmaz Sok. No:10/B Tuzla/ İSTANBUL
Türkiye

info@tuzlaadr.com

+902163944070

umit.ozdemir@tuzlaadr.com 

+905330926712

16

ADR kapsamında araçlara verilen uygunluk ve ADR belgelerinin geçerlilik sürelerini öğrenebilir miyim?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.