EN

Müşteri İlişkileri Politikası

Kaliteli ürün ve hizmet sunma anlayışı içerisinde müşteri odaklı yaklaşımı benimseyen Tüpraş,

  • Müşterilerinin taleplerini satış uygulamaları çerçevesinde planlanan yer, zaman, miktar ve kalitede karşılamayı,
  • Müşterilerine karşı dürüst, güvenilir ve adil olmayı,
  • Müşterilerinin beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için tüm süreçlerinde sürekli iyileştirme sağlamayı,
  • Müşterilerine tüm iletişim kanallarından kolay erişebilirlik sağlayarak açık, şeffaf ve çift yönlü bir iletişim kurmayı,
  • Müşterilerinin talep, şikâyet, öneri ve isteklerini tarafsız olarak kayıt altına almayı, değerlendirmeyi ve sonuçları hakkında tüm gerekçeleri ile birlikte bilgilendirmeyi,
  • Müşterilerine ait bilgileri gizlilik ilkesini esas alarak güvence altında tutmayı,
  • Müşterilerinin memnuniyetini sağlayacak şekilde hızlı ve etkin çözümler üretmeyi,

taahhüt eder.

Sertifika 

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni'ni incelemenizi rica ederiz.

[Siteyi ve uygulamayı kullanmanızı analiz etmek.] için çerez kullanımına izin veriyorsanız, lütfen "Kabul Ediyorum" seçeneğini tıklayınız.

xKabul Ediyorum